Re: abit vs asus

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 23:05:32 MET DST

ASUS tez produkuje niwypaly np: ASUS A7A266M to plyta ktorej co drugi
fabrycznie nowy egzemlarz od nas z firmy wracal do serwisu dystryutora, a
pozostale jezeli tylko dawaly sie uruchomic to wysypaly sie w przeciagu 3-4
mieiecy od sprzedazy. Plyta niestabilna, wywalala sie na Athlon-ach
puszczonych na 133
Wnniosek kazdej firie zdaza sie puscic niwypal co nie zmienia faktuze Abit i
Asus to liderzy rynku, obie plyty są bardzo dobre choć ja bym wybrał Abita
KX 333 mialem okazje testowac kilkanascie sztuk zarówno ich jaki i ASUS-ów
K7333. Abit to bardzo udana i przemyślana konstrukcja, do tego modelu nie
mozna sie przyczepić ma bardzo dobre oceny w recenzjach. Jka dla mnie Abit
to plyta barrdziej rasowa coś jak Ferrari ma wiekszy temperament , wymaga
wiekszych umiejętności aby ją poskromić ale daje w zamian potęzną wydajność
i ogromne mozliwosći. Asus to taki Mercedes solidna plyta, niezawodna,
solidna, dopracowana ale troszke za bardzo bez wyrazu to taki koń roboczy
solidny ale to nie arab wyscigowy.

        Pozdrawiam