Jak wlaczyc SSE w Duronie 1 GHZ (morgan)

Autor: qk (mirekqk_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 21:16:51 MET DST

Witam,
od pewnego czasu mam Duronka 1GHZ na plycie Epox 8K3A. Do tego 128 DDR
Specteka. I taki problem - podobno ten procek ma obsluge instrukcji SSE -
przynajmniej tak wszedzie pisza "madre glowy" a mi WPCPUID pokazuje ze nie
mam tego a sciagnalem najnowsza wersje. Czy to wlacza sie jakos w BIOSie? Mam
jakas funkcje do prockow ale to Athlonow...?

Dzieki za porady

pzdr qk