Problem - win xp + sdi + riva tnt2

Autor: Krzysztof 'Kris' Kalus (kris_at_div.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 17:41:13 MET DST

Witam

Wiem, ze ten temat byl juz wiele razy waklowany - ale niestety, mimo
postepowania zgodnie z wskazowkami, ktore do tej pory znalazlem na grupie i
w necie - nie udalo mi sie rozwiazac problemu - a jest on taki:

Notorycznie wywala mi niebieski ekran z komunikatem, ze system zostal
zamkniety z powodu jakiegos bledu - i ze przyczyna problemu moze byc plik
nv4.... (jest to sterownik rivy) problem ten wystepuje, odkad mam win xp, z
ta roznica, ze kiedys, system zawieszal sie w dowolnej chwili, nawet, gdy
komputer byl wlaczony, ale nie pracowal zaden program... teraz - po
zainstalowaniu zalecanych poprawek do win xp - dzieje sie tak tylko wtedy,
gdy system pracuje juz od jakiegos zcasu ~1h.... byly odpalone dowolne
programy - i np. chce uruchomic jakas gre - wtedy sie wieszal.... albo gdy
chcialem odpalic media playera...
Czy wie ktos co jest przyczyna - i jak mozna temu zaradzic? juz mnie to
powoli dobija... w tle pracuje jakis program do sciagania - kazaa, czy
emonkey.... chce w cos pograc i łup - wiesza sie.
A to najwazniejsze parametry sprzetu:
SDI, karta graf. riva tnt2 32mb,256mb ramu, PIII 700, system win xp
professional + Hotfix SP1 q318138 + Hotfix SP1 q319810, sterownik do rivy -
detonatorXP 28.90 (probowalem juz chyba wszystkich...)

Pozdrawiam - bede wdzieczny za pomoc i rady.

Krzysztof Kalus

P.s pisalem o tym na alt.pl.sdi -> ale skierowano mnie tutaj.....