Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: Arkturus Mengsk ([nospam)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 15:53:45 MET DST

> Czy ktoś ma jakieś wyrobione zdanie o obudowie "Mode Com Pro Station"?
>
> http://www.intax.pl/hardware/opis.php?id=405

Mam dwie takie obudowy i jak narazie jest wszystko w jak najlepszym
porzadku. Moze koledzy ktorzy rozpisuja sie tutaj nad wadami tej obudowy
trafili na jakies feralna serie. Ja nie mam do niej zastrzezen. Dobry cichy
zasilacz, gruba blaha i dobre wyposazenie.

W sumie kazdy ma swoje zdanie na ten temat, najlepiej pojechac do
sklepu/hurtowni i obejrzec.
\
Pozdrawiam,

Darek