Re: Płyta ECS i znikające katalogi

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 12:19:46 MET DST

> Jakoś tak do nich nie mam przekonania, wiec ich nie instaluję.
> Prawie zawsze po instalacji wszystko chodziło gorzej, nie było widać
> CD-ROMu, system nie wstawał (na wielu różnych komputerach)
> Na tym problemowym komputerze po instalacji komputer uruchomił się z
> niebieskim ekrenem i tekstem, że coś tam nie może z VFAT.

nie wszystkie wersje sterow do VIA byly dopracowane. Dla oszczedzenia sobie
czasu proponuje zaraz po instalacji win98 (przed instalacja sterow) zrobic
obraz partycji systemowej (norton ghostem - opcja partition to image) na
drugiej partycji. Potem zainstalowac stery, a jesli sie cos popieprzy w 2
minuty odtwarzasz czysty system ghostem.

> Gdzieś czytałem, że w win98se nie powinno się czegoś instalować,
> poniewać one już to mają.
> Nie mogę teraz znaleźć, gdzie to czytałem

ja nic takiego nie slyszalem i zawsze instaluje stery do VIA z chipsetami
tej firmy.

pzdr.
trzmiel