Re: komputer dual athlon = 3600MHz na plycie asusa - wypas

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 12:13:19 MET DST

Użytkownik "Konrad May-Gizynski" <comet_at_n0spam.acn.waw.pl> napisał w
wiadomości news:air0nb$nrj$1_at_pingwin.acn.pl...

> jakos Apple nie stosuje takich glupich chwytow,
> mimo, ze ich G4 dopiero niedawno przekroczyly 1GHz

Myślę, że porównywanie procesorów RISC'owych w bezpośrednim starciu z
CISC'owymi (Intel, AMD) nie ma sensu. Ktoś, kto kupuje jakiegoś MAC'a ma już
zazwyczaj doświadczenie z kompami i wybiera go pod konkretne zastosowanie.
To samo dotyczy profesjonalnych stacji roboczo-obliczeniowych typu Silicon
Graphics, itp. Każdy zainsteresowany zakupem takiego cuda, z pewnością
najpierw dokładnie zapozna się z ofertą na rynku. W przypadku pecetów często
dochodzi do sytuacji, w której przysłowiowy Kowalski idzie do sklepu i mówi:
"Potrzebuję dobry komputer, szybki i tani". Wtedy sprzedawca pokazuje ofertę
dwóch modeli, a Kowalski mówi: "To ja poproszę ten, bo ma więcej
megaherców". W takiej sytuacji firma AMD zazwyczaj od razu była na spalonej
pozycji.

Pozdrawiam,
Sniper