Re: Win XP, BE6-II, HPT 370 i uszkodzone pliki problem

Autor: Roger (roger7_at_REMOVE.poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 11:25:49 MET DST

KoZA wrote:
> "<< eMKa >>" <emka_at_alert.pl> wrote in message

> generalnie z tymi abitami i kontrolerami hpt to jest tak ze i pod w2k
> i pod xp jesli przerwania tego kontrolera pokrywaja sie z czyms innym
> np live albo audigy (a jak jeszcze masz modem....) to sie generuja
> bledy... szczegolnie jak masz jeszcze pare innych urzadzen na plycie,

Takie systemy jak xp czy 2000 domyślnie instalują sterownik komputera
zgodny z ACPI (jeśli wykryją taką możliwość), więc z reguły większość
urządzeń "wisi" na jednym przerwaniu. U mnie to jest pięć urządzeń
w tym HPT370 (co prawda na abicie kt7a-raid, ale kontroler highpointa jest
ten sam). Nie ma żadnych problemów

--
Roger