Re[2]: wlasnie zlozony komp_rozne rzeczy sie dzieja_help

Autor: Artur S. (swiety4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 11:08:15 MET DST

Hello agrest,

Thursday, August 08, 2002, 10:02:02 AM, you wrote:

a> Wlasnie martwi mnie ta pamiec bo kart wcisnieta jest ok. Napiecie jest w
a> miare stabilne i tez w przyzwoitych granicach. Procek osiaga max 50st.
a> Dziwna to rzecz. Przedchwila robilem testy i oto wnioski. Przy botowaniu z
a> dyskietki wszystkie programy sie odpalaja, mozna przejzec helpa dla
a> wszystkich programow. Przy probie przejzenia helpa dla setup'u win98 dostaje
a> czarny ekran ale komputer nie jest zawieszony (numlock dziala i mozna zrobic
a> reste z klawiatury). Setup nie odpala sie ani z dysku ani z cd, uruchamia
a> sie natomiast gdy uruchomie go z menu dyskietki botujacej. Cuda jakies!!!

a> Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
a> news:ait4nn$a18$1_at_news2.tpi.pl...

> [...]

A sprawdz czy to sa DDR 266 czy 333 i jak to ustawiles w biosie

--
Best regards,
 Artur                            mailto:swiety4_at_poczta.onet.pl