Re: has³o na PRONOX?

Autor: Marek Jazienicki (mcaron_pl_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 09:20:04 MET DST

Radoslaw Krzyzan <radek_at_storm.com.pl.NOSPAM> napisa³(a):

> Fakt, ale Action sie przenosi na Ro¼dzienia to mooooo¿e bêdzie lepiej z
> obs³ug± .

Miejmy nadziejê bo w sumie maj± ciut lepszy asortyment od pronoxu i z
konieczno¶ci trzeba tam kupowaæ, ale jak na mój rozum to nie zale¿y to od
siedziby tylko od zastosowanego systemu sprzeda¿y ¿e nie wspomnê o zwyk³ej
kulturze handlowców. W pronoxie system obejmuje wszystko, od zamówienia do
wydania z magazynu ³±cznie z kart± gwarancyjn± wype³nian± z kodów paskowych
sprzêtu który kupujesz. Konkretnie i przejrzy¶cie. W Action ostatnio nie
przyjêli mi do reklamacji pamiêci bo rzekomo ich sticker, by³ zalepiony innym
moim (!). Jak siê potem przyjrza³em to obydwa by³y ich - burdel na kó³kach

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/