jak wyłączyc PCta ?;)

Autor: Sebastian Szczepański (webmaster_at_upominki.com.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 09:34:27 MET DST

Chodzi mi o wyłączenie o zaplanowanej godzinie,
zrobiłem pliczk *.bat o tresci:

c:\windows\rundll.exe user.exe,exitwindows

dodałem to do harmonogramu zadań i... niestety komputer się nie wyłaczył
chociaż jak byk pisze "zadanie wykonane", odpalajac bat'a ręcznie komputer
wyłacza się bez problemu.

Znacie jakąś w 100% PEWNĄ metodę na automatyczne wyłączenie komputra o
ustalonej porze?

A... system to win98SEpl

p.
seba

P.S.
A może wie ktoś jeszcze jak z lini poleceń rozłączyć dialup'a?:)