ScanJot 4300c

Autor: piget (vitaltur_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 06:30:59 MET DST

Mam skaner ScanJet 4300c niestety nie ma sterowników pod XP sciągnełem ze
strony HP ale po każdorazowym restarcie komunikuje mi że System Windows nie
może uruchomić tego urządzenia sprzętowego, ponieważ jego informacje o
konfiguracji (w rejestrze) są niekompletne lub uszkodzone. (Kod 19)

Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów przeznaczone dla tego
urządzenia, kliknij Narzędzie do rozwiązywania problemów.
Co mam zrobić podłączony na USB