Re: druk obustronny na laserowce

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 23:17:40 MET DST

Czapski Pawel <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM> wrote:

> spoko...z reguly sprawy najprostrze zawsze sa najtrudniejsze ;-)
> kazdy z nas o tym wie...
>
> np: zepsuty naped FDD.... przekladamy kabel ...dalej nic...diagnoza
> padl naped albo plyta...
> a malo kto pomysli o kabelku ;-)))

np. mój naped FDD jest jakiś dziwny. Zawsze muszę do niego "strugać"
kabel sygnałowy (próbowałem wiele kabli), czyli zakładać go do góry
nogami. Inaczej nie działa :>>> Podejrzewam, że w fabryce coś
"przeskoczyło" i gniazdo zostało zamontowane na odwrót - wcięcie na
gniazdku nie pasuję do wypustki na kablu :>

B.