Re: magnetowid wolnoobrotowy?

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 23:21:30 MET DST

On Wed, 7 Aug 2002 22:36:14 +0200, "Jaged" <jaged_at_wp.pl> wrote:

>Mam system monitoringu - 6 kamer podłaczonych do magnetowidu, takiego co
>wolno nagrywa ;) Do magnetowidu podłaczony jest monitor. Chciałbym podłaczyć
>magnetowid dodatkowo do komputera i edytować zapisany w magnetowidzie obraz
>(zbliżenia, poprawa kontrastu itp.) Czy do tego zestawuwystarczy zwykła
>karta graficzna z wejściem video, czy to jest złe rozwiązanie. Poza tym czy
>znacie jakieś oprogramowanie dobre do tego celu

dosc specyficzny problem. wydaje mi sie, ze powinienes zainteresowac
sie sprzetem, ktory oferuje hardware'owy encoding i streming. oprocz
tego archiwizacje w formacie ktory nie ma limitu 2-4GB wielskosci
zbioru. cos takie oferuja karty firmy osprey. wydaje mi sie, ze przy
uzyciu takiej karty (mam prawie na codzien kontakt z O500 i O2000)
moze w czasie rzeczywistym robic prawie dowolna
color/contrast/brightness korekcje jak i archizowac do mocno
skompresowanego zbioru. mozesz to tez tywalic na web do podgladu przy
jednoczesnej archiwizacji. takie opce pewnie ma wiele kart, ale ja
tylko z tymi mialem doczynienie. <rs>