Re: Optical mouse zapytanie

Autor: AnTyCh (antych.no.spam_at_irc.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 22:29:13 MET DST

massy wrote:
> Czy myszka optyczna caly czas ma sie swiecic,chodzi mi o to czerwone
> swiatelko????Bo to troszke drazni i baterie sie chyba szybciej
> wyczerpia.

Jaka myszka?
Cordless MouseMan Optical Logitecha nie wylacza nigdy diody,
przelacza ja tylko w stan oszczedzania baterii, wtedy dioda miga
coraz rzadziej, jest co calkowicie normalne. Gdyby dioda calkowicie
zgasla mysz "nie wiedziala" by ze nia ruszyles.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"There's a new king in town, and it's the Radeon 9700"