Re: Problem z kompem

Autor: Rafalus (rkowalik_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 21:55:48 MET DST

> Rozbierz na kawałki i wyczysc styki...

To było pierwsze co zrobiłem. Wyjalem wszystko i przeczyscilem. niestety nic
nie pomogo :(. Pomyslalem ze moze siadly kondensatory przy stabilizatorze
napiecia...ale wygladaja normalnie, nie sa wybrzuszone ani rozlane.
Moze ma ktos jeszcze jakies sugestie. Moze ktos wie jak sprawdzic te
kondensatory domowym sposobem.

Rafalus