Re: Canon

Autor: A&W Jedynak (jedynak_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 21:16:04 MET DST

Użytkownik "remik" <remow77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego nie działa mi żaden skaner Canona przez USB - nowo zainstalowany
> śledź. Na jednym to nawet mi go nie widzi. Instaluje napierg soft. Poźniej
> podłączam skaner i nic. Uruchamiam program do skanowania i nie ma źródła.
> Twainy są. KAŻDY inny skaner mi działa.
> POMOCY!!

U mnie było podobnie, ale tylko w przypadku komputerów z płytami ECS i to
niezależnie od procesora. Tak samo było na AMD (skaner chodził kiedy sam
chciał), natomiast z P4 nie odezwał się wcale. Jestem własnie w trakcie
wymiany płyty na Gigabyte'a. Zobaczymy jak będzie. Na notebooku działa jak
burza.