Re: Modem Microcom - problem

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 20:13:29 MET DST

Użytkownik "Tadeusz" <tny_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem modem Microcom InPorte/L.
> Sterowniki ładnie się instalują ale dalej to już schody:
> w Panelu sterowania -> Diagnostyka = Nie można otworzyć portu,

skad ja to znam;)

> w Dial-up networking = komputer nie otrzymuje odpowiedzi z modemu.

j.w.

> Windows 98, stery najnowsze, płyta głowna Micro-Star 845E Max.
>
> I zasadnicze pytanie: czy ten modem jest walniety ???

Nie - to nie modem - tylko te sterowniki razem z nim dostarczone - porazka

sciagnij sobie stery z sieci - najlepiej najnowsze - mi pomogly z tad
http://www.komputerswiat.pl/download/sterowniki_modemy_microcom_inporte_voic
e.html
tylko ze nie pamietam juz ktore - ale manualnie instalowalem - trzeba wybrac
odpowiednio wersje - ja za 2 razem trafilem i teraz chula ze chej

powodzenia

pozdrawiam