Re: monitor lcd, karta graficzna - pomocy!

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 17:40:20 MET DST

Eternus wrote:

> W gry FPP to ja w ogole nie gram. W gre wchodza praktycznie tylko
> strategie.

fpp dalem dla przykladu gdzie obraz zmienia sie bardzo szybko i efekt
smuzenia bedzie najbardziej widoczny. w grach strategicznych przesuwasz
ekran (np mape terenu) i efekt taki rowniez moze byc denerwujacy.

> Czy 30ms czas reakcji wystarcza?

proponuje pojsc do jakiegos sklepu gdzie bedziesz mogl sobie podlaczyc taki
monitor do kompa z gierkami i sprawdzic. Jesli bedzie tam internet to uzyj
stronki http://www.magi.pl/test.php do testowania. Znajduje sie tez tam test
na smuzenie w monitorach LCD.

Jesli zas chodzi o Twoja karte graficzna to bedzie ona mogla wspolpracowac z
monitorami LCD ktore maja analogowe wyjscia. AFAIR to wszystkie tanie
monitory maja tylko takie wyjscia a drozsze maja cyfrowe (DVI) i analogowe.

pzdr.
trzmiel