Re: kto naprawi HDD...

Autor: >no__name< (xtd_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 17:46:54 MET DST

Wogole kiedys dzwoni do mnie koles, ze mu dysk nie chodzi...
wlaczam kompa faktycznie nie chodzi... rozkrecam kompa wyciagam dysk...
40gb ... niby wszyskto w porzadku... ale patrze brakuje 3 srubek.... jak sie
okazalo koles kcial go wlasno recznie naprawic/przeczyscic bo mu windows nie
chcial wystartowc...
:)))) Oj chodza przypadki po tym swiecie:)

Użytkownik "Piotr Kowalczyk" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:ad7cit$n3t$2_at_news.pse.pl...
Rozhermetyzowales

Często