Re: Jaki combo cdrw ?

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 16:42:09 MET DST

> ja szczerze odradzam zakup combosa... ale jesli juz to chyba ricoh...
> ale szczerze wole miec oddzielnie cd-rw i oddzielnie dvd... choidz duzo
> lepiej...
>
> PAWI

Combo liteona jest z Mt Rainer a ricoxh, lg, plextor i samsung nie.
Nie wiem czy toshiba. Dodatkowo ten liteon to jakis cienkusz, specjalnie
dla notebookow. Przynajmniej ten na stronie liteon. Nero ma w
copatibility list az 3 combo liteona , ale sam liteon do nich nie
przyznaja sie.
Jesli nie cobo to pewnie od razu dcd-rw.

Tom