Gdzie w Bydgoszczy Radeon 8500 od reki?

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 16:17:41 MET DST

Przepraszam za lekki OT, ale moze ktos sie orinetuje, czy w Bydzie mozna
gdzies dostac Radeona 8500LE Gigabyte'a albo Herculesa w rozsadnych
cenach i od zaraz? W Toruniu sprawdzilem co sie dalo i tylko dziwnie sie
na mnie patrzono (tzn. znalazlem Herculesy, ale tez nie od reki). Po
prostu sie napalilem i nie chce mi sie czekac na przesylke ;). Wiec
jakby ktos cos wiedzial, to bede wdzieczny.

--
Raf
raist_at_poczta.fm