Re: Athlon XP 1800+

Autor: NetUser (m.a.t.r.i.x_at_hoga.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 15:39:05 MET DST

> Kolo widocznie ma nedzna obudowe. U mnie procek na Spirku maxa mial
> chyba 52 stopnie. I to w te upalne dni.

Zartujesz chyba,obudowa za 400 pln prawie Cyber Mirror ModeComu z 3
wiatrakami w samej obudowie ze wsysem zimnego wlacznie.Poprzednia obudowa
miala 10 stop.C wiecej.
Problem moze polegac w zlych wskazaniach plyty ASUS A7V333,bo slyszalem ze
nowy bios do tej plyty ma poprawiona obsluge czujnika temp.