Re: Atlon 1,6XP oraz Soltek KAV

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 15:37:16 MET DST

Użytkownik "mirro" <bis2_at_SPAM_NO_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam Was wszystkich
>
> Juz wczesniej pytalem sie o problem z plyta Solteka KAV rev. F1, BIOS Q10
> oraz Athlonem 1,6XP. Kiedy odpalam Win98SE, to po kilku - kilkunastu
> minutach wyrzuca niebieskie ekrany (0D lub 0E) albo okienka, ze program
xxx
> spowodowal blad w xxxx (adres zaczyna sie od 0028 lub 0176). Pamieci juz
> wymienilem (testowalem programem chyba memtest86), zasilacz wymienilem,
> Windows przeinstalowalem (wczesniej stara wersje wykasowalem).
Uaktualnilem
> Windowsa poprzez strone Microsofta.
>
> Co smieszniejsze, to Windows 2000 oraz Red Hat 7,3 dziala bez problemow.
>
> Czy Win98SE moze miec jakies problemy z Athlonem XP? Czy ktos sie zetknal
> takimi problemami?

Ciekawe, bo to raczej systemy serii NT sa czulsze na takie sprawy. Moze czas
przeinstalowac Win98 ? Przetestuj na pozostalych systemach jakimis
programami do testowania proca czy podkrecalnosci (np. Hot CPU Tester System
stability tester, CPUStabTest) albo zwyklym programem do pakowania. Spakowac
duzo danych, rozpakowac i spr czy sa ok. Ciekawe, bo jak ja kiedys do
Solteka SL75KAV rev. E5 wgralem bios Q9 (przeznaczony dla plyt rev. F1 i
wyzej) To WinMe chodzil bez problemow a WinXp za nic nie chcial sie
zaladowac. Po powrocie do starego biosu bylo ok, i teraz na Q10 tez jest
ok.
Pozdrawiam Yablon