Re: has³o na PRONOX?

Autor: Marek Jazienicki (mcaron_pl_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 15:19:22 MET DST

dipper <dipper_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

> do kazdej hurtowni mozesz wejsc i zapytac o ceny - tylko ci kupic nie
> pozwola ;)

Wiesz czemu s± has³a?
Bo wychodz± g³upie sytuacje - znam z autopsji - ¿e posk³adasz klientowi kompa,
a ten potem ci wylicza ile to zarobi³e¶ na nim. Dlaczego tak drogo itd. i
szlag cie trafia bo gosciu nie ma pojêcia o kosztach prowadzenia dzia³alno¶ci
¿e tak naprawdê to mar¿a typu 10% to ledwie na pokrycie kosztów starcza.
A wygl±da to tak - zarobi³ pan 300 zeta na tym kompie!!! a sk³ada³ pan go 3
godziny!!!

Ja to bym w ogóle wprowadzi³ indywidualne loginy - ka¿dy ma numer klienta i
po problemie.

> a co do pronoxa to ...nie warto juz wiecej pisac

Co masz do pronoxa? Nie, nie pracujê tam ale mam porównanie do action w
Katowicach i uwa¿am, ¿e pronox pod wzglêdem organizacji bije ich na glowe.
Action to z³o. A ceny w sumie zbli¿one.

Pozdro
Marek

--