druk obustronny na laserowce

Autor: Miron Kolodziejczyk (mk180014_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 14:39:46 MET DST

od razu zaznaczam ze nie mam w domu drukarki laserowej, wiec moze proboje
wywarzyc juz otwarte drzwi

problem jest taki, ze potrzebuje wydrukowac spora ilosc stron na laserowce -
prosty model hp, bodajze 5l
drukarka pobiera papier z jednego podajnika, drukuje strone i wyrzuca go
drugim
chcialbym miec mozliwosc druku obustronnego, zeby zaoszczedzic na papierze

chodzi mi o jakas opcje sterownika / softu do drukarki, ktora powiedzmy
dzielilaby ilosc wydrukowanych stron na pol (polowa + 1 dla nieparzystej
ilosci), drukowala co druga strone, w sumie n/2 (n/2 + 1) stron, dawala
komunikat o potrzebie zamiany papieru. teraz wyjmowaloby sie pozostaly
czysty papier z
podajnika i wkladalo zadrukowany-pojedynczo odpowiednia strona i
dodrukowaloby sie reszte

ok, teraz pytanie, czy cos takiego istnieje standardowo do tego typu
drukarek albo moze jest jakis soft niezalezny lub tez moze problem druku
obustronnego rozwiozano w jakis inny sposob ??

p.s. system operacyjny raczej windows, choc moga byc tez inne, interesuje
mnie glownie idea

--
Miron Kolodziejczyk