Czy mi pamiec padla??

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 14:22:57 MET DST

Witam
Mam na drugim kompie zainstalowana pamiec 128 MB PC 133 i po tescie pamieci
po wykryciu dyskow wyswietla MEMORY TESt FAILED czy cos w tym stylu
Jelsi wcisne F1 to komp dalej idzie i pracuje bez wiekszych problemow.
Dodam ze mam plyte ASUS P2B2 i proca C333
Komp mi sluzy tylko do internetu i do Worda itp wiec nie jest zbyt
obciazony ale sprawa mnie ciekawi
Co wy na to czy to pamiec padla czy zle ustawienie w Biosie?
Pozdrawiam]
michał