Re: K7VTA3 i wieszanie się

Autor: Jul (jul_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 14:35:07 MET DST

"Michał Tkacz" <fafko_at_wasko.pl> wrote in message
> Jako, że kolega nie ma dostępu do sieci, w jgo imieniu proszę o pomoc.
> Za każdym razem jak słucha muzyki lub ogląda film po paru minutach komp
się
> wiesza i działa tylko reset. Przy ponownym uruchomieniu zdaża się
komunikat
> w biosie : CMOS checksum error ......

Spróbuj z nowymi sterami do płyty i biosem. Ja przez pół roku kompletowałem
do K7VZA, do tego czasu lubił zwłaszcza na grach się wywalać (miałem 80%
pewności zawieszenia w czasie od 5 do 60 minut przy grach). CMOS checksum
error to może być efekt zgłupienia (popularnie: zawieszenia) systemu -
procek sieje śmieciami gdzie się da, może dostać się coś i CMOSowi.