Re: Padniety dysk

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:06:17 MET DST

Użytkownik <tidytrax_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Gdy chcialem go pogladnac pod Partition Magic, to PM twierdzi ze partycje
> zostaly stworzone z uzyciem "innej geometrii napedu".

Nie zrozumiałem dokładnie, czy dysk podłączaliście do dwóch różnych
komputerów, czy pracował na tym samym. Jeśli do dwóch różnych, to
prawdopodobnie winę ponosi złe ustawienie konfiguracji dysku w BIOS'ie, tzn.
na jednym kompie był ustawiony w trybie LBA a na innym w trybie CHS.
Proponuję pokombinować z ustawieniami BIOS'u. Czasami zawodzi autodetekcja,
bo funkcja HDD Auto Detection rozpoznaje dyski inaczej niż ustawienie na
Auto podczas testów Post BIOS'u. Jeśli nic nie pomoże, można spróbować
ustawić ręcznie wszystkie parametry w BIOS'ie (przepisać z etykiety na
dysku): liczbę głowic, sektorów, itp., itd.

Pozdrawiam,
Sniper