Re: komputer dual athlon = 3600MHz na plycie asusa - wypas

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 10:51:41 MET DST

Użytkownik "Artur" <artur.lesniak_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze: Athlon XP nie jest multiprocesorowy, seria multiprocesorowa
ma
> oznaczenie MP

Jest multiprocesorowy. Wystarczy połączyć mu odpowiednie mostki (bodajże
L5).

> Po drugie: Athlon 1800 nie oznacza ze jest taktowany 1,8 GHz, 1800'tka
> akurat taktowana jest 1,53 GHz

Tak, na to nabiera się chyba zbyt dużo osób.

> Po trzecie: Gdyby ktos byl zainteresowany Athlonami MP i sprzetem na nich
> zbudowanym (wlacznie z najlepszymi plytami pod nie tzn. Tyan'ami - tez nie
> do dostania w Polsce) to sie polacem

Na jakiej podstawie twierdzisz, że w Polsce nie można kupić Tyan'a??? Mylisz
się i to głęboko. Jest wiele firm, które to sprowadzają, sam się niedawno
zastanawiałem nad zakupem jednej od pewnego warszawskiego dystrybutora. Jak
na tak specyficzny rynek, to ofert jest sporo, trzeba tylko dobrze poszukać.

Pozdrawiam,
Sniper