Re: Do uzytkownikow MATROXA

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 08:54:22 MET DST

jurek_k__at_poczta.onet.pl wrote:

> Czy Matroxy z wyjsciem TV maja funkcje overscan? tj. czy mozna obraz na TV
> rozszerzyc tak by nie bylo paskow na dole i gorze ekranu?
> Prosze o zdanie tylko praktyków.

w sposób pośredni jak najbardziej :-)
ja to robię przesuwając Vplayer (lub ThePlaya) poza zakres
roboczy monitora, tak że na monitorze w oknie Vplayer
widoczny jest tylko fragment filmu.
w taki oto sposób dowolnie można rozszerzyć film.

może jest jakiś inny sposób, ale ja uzywam tego ...
(sprawdzone na G400 i G550)

Rafał