Re: Overclocking 1,2@??

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 08:20:54 MET DST

Użytkownik "GrEgOR" <piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Bomble sie nie robia , w windzie pokazuje ( jak sie nie zawiesi ) 60
> stopni , a w biosie ( jak sie zawiesi ) 58 stopni.

Tak, ale to co pokazuje winda i bios to nic innego jak wskazania czujnika
umieszczonego na plycie. Jezeli jest niedokladnie zamontowany to moze
przeklamywac. Poza tym nie kazdy procek kreci sie tak samo. Zwykle te z
poczatkow serii kreco sie lepiej, niz sprzedawane pozniej (nawet w obrebie
tego samego modelu).

Pozdrawiam Yablon