Re: obraz hdd

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 08:45:34 MET DST

Użytkownik "R. Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
> Witam,
> Chciałbym zrobić obraz katalogu Windows oraz Program Files i potrzebuję do
> tego jakiegos dobrego programu. program powinien mieć mozliwość
przywrócenia

rowniez polecam Nortona Ghosta, prosty w obsludze program, tworzy dosowa
dyskietke bootujaca, jest mozliwosc zrobienia image calego dysku lub
konkretnej partycji, jednak aby mogl zpisac taki obraz na dysk musi byc na
nim conajmniej jedna partycja FATowa , ze zrobiniem image z NTFS niema
problemu.
Ostatnio kupilem nowy dysk i postawilem na nim win2k i win98, 2k na NTFS (
sys+ drivers) z okolo 1GB skompresowal mi do 350MB niejestem w stanie podac
konkretnego czasu kompresji ale rzad 3,4 minut, win98 na Fat32 z 600MB do
300MB, przywracanie systemu trwa kilka minut !!!
polecam

miasto zabija