K7VZA i AMD Duron900 a FSB133

Autor: Kolarz (Kolarz22_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 16:56:12 MET DST

Witam
Mam płytę K7VZA ver.3.2d i na pudełku jest nalepka "Support 133Mhz FSB"
Chcę żeby mój komputer działał szybciej dlatego postanowiłem przestawić FSB ze 100 na 133Mhz
Zgodnie z instrukcją przestawiłem na płycie dwie zworki.
Odpalam kompa i ... nic! Czarny ekran, komputer nie startuje?
Jak przestawiłem z powrotem na 100Mhz to jest ok.
Dlaczego nie mogę włączyć FSB133? Czy Duron900 potrafi pracować z tą częstotliwością?
I czy jest sens przestawiania w biosie taktowania ramu ze 100 na 133 skoro nie mogę przestawić FSB?
Nie znam się na tym za bardzo dlatego proszę o w miarę łopatologiczną odpowiedź.

Z góry dzięki
    Kolarz