Re: Dym z zasilacza - pewnie spalilo sie wszytko co sie da :(

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 22:09:19 MET DST

"Daniel Rychcik" <muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> wrote in message

> A to jeszcze ja mam pytanie do expertow w temacie zasilacza... Mam w
> tej chwili 3xHDD, CD-ROM i nagrywarke, do tego 4 karty w slotach i
> 512M pamieci. Zasilacz to Enlight 230W (!) Poki co dziala bez zarzutu,
> ale dzis chce dokupic jeszcze jeden dysk :-)) Wytrzyma?
> Daniel
Powinien ale uwazaj na chlodzenie, mocno obciazony poteznie sie grzeje :(
Mojego stracilem niestety bo mi wiatrak stanol w srodku po okolo 3 minutach
poczulem smrodek palonego plastiku i komputer sie wylaczyl, zasilacz do
wymiany ale na szczescie nie zabral ze soba reszty komputera :)
Co enlight to enlight