Re: podkręcanie grafiki

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 21:31:15 MET DST

> Niestety nie mam dzielnika 1/2. No właśnie a co z PentiumIII na 133,
którego
> ta płyta obsługuje?
No jak nieobsługuje to raczej niepójdzie

> Wówczas musi być 88Mhz na AGP.
Dużo, grafa moze sie palić

> No to niech się szybciej "zużywa" - poprawa wydajności jest dostatecznie
> kusząca. A teraz pytanie umierającego - ile mam czasu? ;))
Trudno powiedzieć, zależy jaka to graficzna, jak jakaś firmowa to bo ja
wiem, roczek raczej napewno, pewnie wiecej. Na wszelki wypadek przetestuj
kompa jakimiś benchmarkami, również 3d, by sprawdzić, czy niema błędów.
Oprócz podkreconej graficznej, również PCI i cała reszta pracuje z wyższą
czestotliwością. Czasem dyski padają po takiej wartości (128), a czasem
ciagną dłużej (ale błędy w odczycie itp.)
Ja bym ustawił na 112-115 góra, bo to są jeszcze nieduże odstępstwa i raczej
nic poważnego niepowinno się dziać.

Pzdr