skaner i fotki

Autor: Far_at_oN
Data: Tue 06 Aug 2002 - 21:06:29 MET DST

Mam skaner (Plustek OpticPro 1248U), ale bez przystawki na zdjęcia. Wiem, ze
coś takiego istnieje bo sprzedawane jest często razem ze skanerem. Ja
oczywiście chciałem zaoszczędzić, więc kupiłem bez.... czy ktoś może
orientuje się czy można coś takiego dokupić, bo teraz strasznie by mi sie to
przydało.... a może są jakieś inne "domowe" sposoby na skanowanie
negatywów??

ps. jesli NTG to przepraszam... nie bardzo wiem, gdzie o to pytać :-)