Re: wybor UPS'a

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:55:15 MET DST

> Zgadza sie, tylko ktory z tych dwoch wybrac? :)

chyba ze wzgledu na ilosc gniazd i polaczenie USB, oraz filtrowanie linii
telefonicznej wybralbym APC, bo z tego co widze na
http://www.powerserwis.com.pl/ever_ups/index5.html to ever ma chyba
polaczenie przez COMa i to tylko w modelu PRO.

takze ma USB
looknij na
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=BK500EI&lang
uage=pl&LOCAL.APCCountryCode=pl