nie "zaskakuje" monitor -???

Autor: tom (adres_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:58:08 MET DST

jak w temacie - jeden z komputerow odpala sie i nagle stoi - bo nie moze
odpalic monitora, sprawdzielm an innym monitorze - to samo, sprawdzilem
karte graficzna (inna) to samo -wiec zawiozlem go do serwisu.
a tam --- wszystko dziala - nie ma problemu.(dodam ze komp jest na ATX - bo
moze to ma znaczenie)
i teraz moje pytanko - czy moze to byc spowodowane skokami napiecia w
sieci - bo ostatnio mamy tu dosc spore skoski.
moj stary komp ( nie ATX ) chodzi ok - tzn odpala sie zawsze ale za to
monitor miga nieziemsko - jak sadze to tez od napiecia.podzielacie moje
zdanie???

dzieki i pozdrawiam
tom