Re: tani montaż wideo

Autor: Radosław Strugalski (radeks_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:26:08 MET DST

Cooger wrote:

> Działa z AMD tylko niestety trzeba trochę przysiedzieć i uruchomić :P
> Popatrz na stronie Pinnacle - jest do ściągnięcia lista przetestowanego
> sprzętu.

Zebys ty wiedzial ile ja nad tym scierwem siedzialem. Kontaktowalem
sie nawet z supportem Pinnacla. Niestety nie byli mi w stanie pomoc.
Na szczescie po roku prob sprzedalem to "cos". Oczywiscie majac Celerona
praca tez nie ociekala miodem. Ile trzeba bylo opracowac zmyslnych
obejsc
aby dzwiek sie nie rozjezdzal. Ale po pol roku uzwania doszedlem co i
jak.
Pozniej oczywiscie przesiadlem sie na AMD.

Moze teraz WRESZCIE developerzy z Pinnacla zauwazyli istnienie
procesorow
AMD. Ktoz to wie. Pisze tylko dla przestrogi. Niech kazdy klient
dokladnie, BARDZO DOKLADNIE sprawdzi sprzet Pinnacla zanim kupi.

--
    __  __  __    ___     Radek Strugalski
   /__\/  \/  \   \ /     Poznan Supercomputing