Problem z partycjami - proszę o poradę...

Autor: Marcin (kofcio_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:22:55 MET DST

Witam,
     Proszę szanownych grupowiczów o radę.
Problem wygląda jak następuje. Mam obecnie problem z utworzeniem
partycji. Kilka (conajmniej ;-)) prób skończyło się niepowodzeniem.
Używałem różnych wersji fdiska oraz PartitionMagica (6). Problem za
każdym razem jest taki sam. Podczas instalacji (przy kopiowaniu plików)
wyskakuje błąd:" skopiowany plik nie jest dokładnym obrazem
orginału...". Partition Magic znajduje błąd:" tablice fat nie są
identyczne". Co oznacza komunikat - wiem, ale nie wiem dlaczego tak
jest. Każda partycja, po utworzeniu, sformatowaniu ma ten sam błąd.
Tworzyłem zarówno fatowskie jak i na ntfsie. Dysk poprawnie wykrywany
przrz bios (ustawiony na auto), wyłączone zabezp. antyvirusowe w
biosie.Odtwarzałem mbr'a... Co to może być?!? System sprawdzany
antyvirusem (definicje z 6 maja 2002 - może już za stare?!?). Proszę o
poradę.

--
Pozdro, Marcin,