Re: Czy win2000 czy Xp

Autor: Marcin Kielesiński (misterq_at_canpol.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 13:55:26 MET DST

Witaj. pacth,

Tuesday, August 6, 2002, 12:28:13 PM, napisałeś(aś):

> Kiepski żart. Czy przez ten czas zajrzałeś do logów 2k. Pewnie po cichu
> zostało tam odnotowanych sporo błędów systemu, takich o których nie zostałeś
> poinformowany tradycyjnym niebiekim ekranem.

Ale swoją drogą lepsze zapisywanie błędów do logu, i nie informowanie
o tym użytkownika, niż te nieszczęsne niebieskie ekrany, zima systemu,
i odpływ systemu do krainy wiecznych łowów.

Tak swoją drogą ja miałem okazję RAZ oglądać niebieski ekran w win2k -
"sygnał stop", po którym dało się tylko ponownie uruchomić komputer...

Pozdrawiam serdecznie

--
Marcin Kielesiński/MisterQ^dt
mailto:misterq_at_canpol.pl IRC:MiniQ GG:3241746