HDD Seagate & IBM Support

Autor: Teo (teo_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 13:40:02 MET DST

witam
mam dwa dyski IBM i Seagate, na odu sa Bad Sectory. Dyski sa jeszcze na
gwarancji wiec chceje oczywiscieoddac do serwisu ale mam problem na zadnym z
nich nie ma "stickera". Pewnie trzeba oddac je do dystrybutora ale nie wiem
kto jest przedstawicielem tych firm na Polske. Pomozcie mi gdzie mam je
oddac?

PS1. na www obu firm nie znalazlem nic na ten temat
PS2. wg DFT i SeaTool dyski sa do wymiany