zmiana sprzętu a zachowanie ustawień

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 12:59:48 MET DST

cze

mam takie pytanko:
używam winXP pro na partycji NTFS, chcę wymienić w moim komputerze płytę gł.
i procesor, ale nie chcę ponownie instalować całego systemu (ustawień,
programów, ponownie wszystko konfigurować itp.) widziałem że przy instalacji
winXP po wciśnięciu F2 można użyć dyskietkę zatytułowaną "Dysk
automatycznego odzyskiwania systemu Windows"

- czy taka dyskietka rozwiązała by mój problem
- jeśli nie to do czego służy ta dyskietka
- jak utworzyć taką dyskietkę
- jeśli ta dyskietka nie rozwiąże mojego problemu to jak mogę inaczej go
rozwiązać

konfiguracja:
ECS P6IPAT z cel 800 (ma być wymieniony na K7VZA z dur 800 -> muszę sprzedać
jeden komputer a na celerona jest kupiec:-)
192MB RAM
GeForce4MX440 64MB DDR (dysponuję też TNT2M64 - jeśli była by potrzebna do
instalacji, bo podobno na GF4 nie można zainstalować winXP)

z góry dzięki za pomoc :-)

--
mikuch
gg55100