Re: Problemy z zasilaniem

Autor: sesam (sesam22_at_poczta.interia.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 13:05:27 MET DST

Użytkownik "Bartek Szumski" <szumyk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z zasilaniem - dosc nietypowy, czasami (nie zawsze) po
> wyłaczeniu komputera (obudowa ATX) komputer nie daje się ponownie załaczyc
> włacznikiem z obudowy. Pomaga dopiero wyjęcie zasilania z tyłu obudowy i
> ponowne włożenie go - wtedy się odpala !!! sic !!!
>
> może ktos się spotkał z czyms takim ?
> czy to wina zasilacza ATX ??
> a może ustawień w setupie płyty ??

Witam,

        Miałem ten sam problem. Okazało się, po różnych sprawdzeniach
zasilacza, że wyłącza się przetwornica pomocnicza 5V STB. Pomogła wymiana
kondensatorów elektrolitycznych, przy tej przetwornicy. Prawdopodobnie, masz
za dużą temperaturę w obudowie i przez to kondensatory tracą pojemność,
powodując wyłączanie sie przetwornicy pomocniczej.

Krzysiek