Re: Co wybrac? Soltek SL-75DRV5 vs MSI KT3 ULTRA

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 12:31:57 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> w takim razie napisz co takiego waznego ma MSI czego nie ma SOLTEK

Po co w ogóle takie pytanie. Ja uważam, że MSI jest lepsze. Mam w firmie
cały zestaw różnych płyt i wiem z którymi są problemy. Gdybym miał je
wymienić napisałbym tak (kolejność od najgorszych): ECS, Chaintech, AOpen,
Gigabyte, Soltek, Abit, Asus, MSI (nie biorę pod uwagę wywalania kondziołów
w Abitach).

> btw: jak odrozniasz zwis plyty od zwisu od innych urzadzen i od softu???!!

Jeśli mam 10 komputerów wyposażonych w identyczny sprzęt, z identycznie
zainstalowanym softem i sterami a jedyna różnica to płyty główne, to od razu
widać, które z nich pracują najstabilniej. Zadaniem informatyka w firmie
jest wdrażanie takiego sprzętu, który przy minimalnym koszcie sprawia jak
najmniej problemów. MSI jest niewiele droższe od Solteka, więc gdybym miał
kupować te tańsze, to chyba tylko po to by dodawać sobie roboty na
niepotrzebne naprawy.

Pozdrawiam,
Sniper