Naprawa kabla w monitorze

Autor: ProfiK (profik_at_ceti.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 11:45:01 MET DST

Pisałem wcześniej o moich perypetiach z naprawą kabla w monitorze.
W skrócie: monitor gubił kolory, kupiłem przedłurzacz, rozciąłem
 przedłużacz i orginalny kabel i połączyłem kolor-kolor. Nie zadziałało. A
teraz:

1) Zacząłem sprawdzać Pin w Pin, ale w obu kablach żyły czarne
i brązowe reagują z połową pinów we wtyczce, dlaczego, czy to normalne?

2) Czy można uszkodzić monitor jeżeli się piny źle podłączy i przetestuje?

3) Jakie znaczenie ma ten przewód w kablu który nie ma żadnej osłonki?

 Przemysław Wionczyk
 pw_at_profik.and.pl