SBLive i Windows XP

Autor: GL (leszcz_at_SPAMSUX.v-lo.krakow.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 10:10:47 MET DST

Nie moge zainstalowac sterownikow pod XP - kiedys mi sie to udalo, ale
teraz jest jakos inaczej. Mianowicie instaluje rozne upgready do SB
livewary, i drivery najnowsze sciagniete z internetu - wszystko sie
instaluje oprucz sprzetu - tu sie nic nie zmienia..
Tak jak by go XP w ogole nie widzial. Wykryl mi tylko Port gier dla
karty SBLive i jakis "Kontroler multimediow audio" ktory w ogole nie
chce sie zamienic na cokolwiek przypominajacego SBLIVE.

moze ktos pomoze.. ?

pozdrawiam
alexik