Re: podkręcanie grafiki

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 09:54:43 MET DST

> Zauważyłem, że nie ma większych różnic wydajnościowych między AGPx1 i
AGPx2.
> Czy oszczędzę kartę gdy pozostawię FSB=128 i włączę AGPx1 (tryb Normal w
> biosie)?
Tutaj chodzi o taktowanie AGP względem FSB, jak ustawisz AGPx1 to po prostu
karta będzie wolniej pracowała, ale i tak będzie podkrecona szyna AGP.
A FSB 128 (dzielnik 2/3 dale 85Mhz na AGP) to dużo, spróbuj na 133 i zobacz
czy masz dzielnik 1/2, bo wtedy wszystko by chodziło normalnie, a procek byś
miał na magistrali 133Mhz.