Re: Czy ma ktoś jakieś doświadczenie ze sklepem inte

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 08:42:21 MET DST

> Moze napisz jednak dwa zdania.... plizzzz

Skoro nalegasz :-))

Co mi się u nich nie spodobało:
1. Zamówioną płytę gł. dostałem _bez żadnego opakowania_ (!), na prośbę
dostarczono mi pudełko od innej płyty. Czy to nie dziwne?
2. Pamięć, którą mi dostarczyli, okazała się wadliwa. Gdy poprosiłem o
zamiennik na czas przetestowania przez ich serwis (inaczej nie uznają
reklamacji), handlowiec stwierdził, że owszem, ale za dodatkową opłatą :-(
3. W serwisie burdel, jakich mało...

Co mi się u nich podobało:
1. Ceny

Pozdro,