Re: dysk twardy

Autor: jasiu vel zieben (jasiu_at_nospam.thirdeye.ns.com.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 09:30:14 MET DST

W artykule <aimrk3$n3g$1_at_absinth.dialog.net.pl>, Comora napisał(a):

> witam!!!
>
> mam podejrzenie, ze moj dysk twardy (na gwarancji) jest walniety.
>
> zanim wybiore sie do serwisu (200km) chcialbym miec 100% pewnosc, ze jest to
> wada trwala.
>
> czy moglibyscie podsunac mi nazwe jakiegos dobrego programu do testowania
> (fajnie by bylo, jakby byl tez link do niego)???
> ------------------------------
> pzdr
> comora
>
> usun nospam, gdy chcesz odpowiedziec na priva

jeśli chcesz się upewnić na 100% że nie działa to zawiń w ręcznik i rzuć
o ścianę (dosyć mocno)

a tak na poważnie sformatuj, sformatuj, kopiuj, przenoś, zakładaj
partycje, bootuj system itd... jak zacznie rzęzić, pyrkać, znaczy się że
jest dupnięty, sprawdź go rónież na innej płycie gł (inny kontroler,
pamięć).

pozdr.

--
jasiu vel zieben